thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails

Thin Ice dress in rose sateen

Price:
USD
57.95
US$57.95
Or 4 payments of US$14.49 with afterpay More Info
Thin Ice dress in rose sateen
ST1371B-RoseSateen-6-XS
new
USD
57.95
Thin Ice dress in rose sateen
ST1371B-RoseSateen-8-S
new
USD
57.95
Thin Ice dress in rose sateen
ST1371B-RoseSateen-10-M
new
USD
57.95
Thin Ice dress in rose sateen
ST1371B-RoseSateen-12-L
new
USD
57.95
Thin Ice dress in rose sateen
ST1371B-RoseSateen-14-XL
new
USD
57.95
Size guide US Size:
2
XS
4
S
6
M
8
L
10
XL
  • Details

    Flaunt your silhouette in the Thin Ice Dress In Rose Sateen. This sleek, sexy and sophisticated dress features a v-neckline and fluid short sleeves. You'll be sure to leave an impression! Pair with some heels and lippy for an ultimate finish.


    - Made With 100% Polyester & Love
    - No Lining
    - Care For Me: Cold Gentle Wash Separately, Do Not Soak Or Wring, Do Not Bleach, Line Dry In Shade, Do Not Tumble Dry, Cold Iron, Do Not Dry Clean
    - Mini Length: 78cm
    - Metal Invisible Zipper On The Center Back
    - No Pockets
    - Low Stretch
    - Natalie is wearing size 8 AUS / 4 US / 8 UK / 36 EU
    - Natalie's height is 170cm / 5ft 6in

  • Fast Shipping
    Free shipping on orders over $50

    US & CANADA

    Free standard shipping on orders over $50 and $9 flat-rate shipping for orders under $50.

    Express shipping at a flat-rate of $9.95.

    See our shipping page for more details.

  • Easy Returns

    If for any reason you aren’t happy with your order, you can return the items for store credit.

    • You have 14 days to post your return back to us, starting from the day you receive your order.
    • To exchange an item, we recommend returning your items back to us, then using your store credit to place a new order.

Product Reviews


 
3 / 5 stars
1
1
2
0
3
1
4
2
5
0
True To Size 75%
Runs small
0%
True to size
75%
Runs large
25%
 
3 / 5 stars
1
1
2
0
3
1
4
2
5
0
True To Size 75%
Runs small
0%
True to size
75%
Runs large
25%

Only registered users can write reviews. Please log in or register


Maddi
Height : 5'4"
Bought size 4 (S) / True to size
3.0  |  01/21/2019
Cute but so so short!
Bought this dress and loved the material and the finish - really is a beautiful dress! I had to return it sadly because it was so short.. I am not a tall girl and it was just too short for my personal preference. Very Sad!

Reply to Maddi

Customer Happiness

Hey Maddi, thanks so much for this review! Happy to hear you loved the material and the finish! Oh no, I am so sorry the fit was not perfect!

3.0  |  01/21/2019
Cute but so so short!
Bought this dress and loved the material and the finish - really is a beautiful dress! I had to return it sadly because it was so short.. I am not a tall girl and it was just too short for my personal preference. Very Sad!
Maddi
Height : 5'4"
Bought size 4 (S) / True to size

Reply to Maddi

Customer Happiness

Hey Maddi, thanks so much for this review! Happy to hear you loved the material and the finish! Oh no, I am so sorry the fit was not perfect!

Nicole
Height : 5'7"
True to size / No stretch
4.0  |  01/14/2019
Love it!
Absolutely love the dress!! True to size, colour looks beautiful and material feels great. Only part is that it’s a bit low at the front but other than that it’s perfect!
4.0  |  01/14/2019
Love it!
Absolutely love the dress!! True to size, colour looks beautiful and material feels great. Only part is that it’s a bit low at the front but other than that it’s perfect!
Nicole
Height : 5'7"
True to size / No stretch
Kirsty
Height : 5'6"
Bought size 8 (L) / True to size / No stretch
4.0  |  01/09/2019
Beautiful
I love this dress. The colour, the material, the fit, the style. It's so lovely, I'm considering buying the different colours.

The only problem I have is (as a 30 year old, mum of 2) I find it a tad short at the front. But perfect length at the back. However, I'm pretty sure 21 year old me would find the length perfect.
4.0  |  01/09/2019
Beautiful
I love this dress. The colour, the material, the fit, the style. It's so lovely, I'm considering buying the different colours.

The only problem I have is (as a 30 year old, mum of 2) I find it a tad short at the front. But perfect length at the back. However, I'm pretty sure 21 year old me would find the length perfect.
Kirsty
Height : 5'6"
Bought size 8 (L) / True to size / No stretch
Arruni
Height : 5'2"
Bought size 4 (S) / Runs large / No stretch
1.0  |  12/22/2018
Horrendous
Bought a size 8 and the neck line plunged to just above my belly button not at all like in the photo where it’s just some subtle cleavage. This dress is literally not wearable without both of my breasts hanging out. Seems like showpo only makes dresses for 6 foot tall, skinny, flat chested girls with not butt and not the average female population.

Reply to Arruni

Customer Happiness

Hey Arruni, so sorry to hear that you received something which wasn't as described and you feel the sizing wasn't quite right. Please keep in mind that we use HD lighting for our catalog photos and sometimes this makes them appear brighter than expected. If you received something way different, please keep in mind we have a faulty returns process where you can write down exactly what you received and where the discrepancies are located. The item will then be assessed based on the description you've provided and if deemed faulty, refunded in full! Please let me know if there's anything I can do to fix this situation, would love to help! Kindest, Showpo

1.0  |  12/22/2018
Horrendous
Bought a size 8 and the neck line plunged to just above my belly button not at all like in the photo where it’s just some subtle cleavage. This dress is literally not wearable without both of my breasts hanging out. Seems like showpo only makes dresses for 6 foot tall, skinny, flat chested girls with not butt and not the average female population.
Arruni
Height : 5'2"
Bought size 4 (S) / Runs large / No stretch

Reply to Arruni

Customer Happiness

Hey Arruni, so sorry to hear that you received something which wasn't as described and you feel the sizing wasn't quite right. Please keep in mind that we use HD lighting for our catalog photos and sometimes this makes them appear brighter than expected. If you received something way different, please keep in mind we have a faulty returns process where you can write down exactly what you received and where the discrepancies are located. The item will then be assessed based on the description you've provided and if deemed faulty, refunded in full! Please let me know if there's anything I can do to fix this situation, would love to help! Kindest, Showpo

×