thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails

Montana Playsuit In Wine

Price:
AUD
64.95
AU$64.95
Or 4 payments of AU$16.24 with afterpay More Info
Montana Playsuit In Wine
52037A03-1-Wine-6-XS
new
AUD
64.95
Montana Playsuit In Wine
52037A03-1-Wine-8-S
new
AUD
64.95
Montana Playsuit In Wine
52037A03-1-Wine-10-M
new
AUD
64.95
Montana Playsuit In Wine
52037A03-1-Wine-12-L
new
AUD
64.95
Montana Playsuit In Wine
52037A03-1-Wine-14-XL
new
AUD
64.95
Size guide AU Size:
6
XS
8
S
10
M
12
L
14
XL

Notify me when my size is back in stock

  • Details

    You'll love the Montana playsuit! This gorgeous off shoulder playsuit features front tie up detail and a mini length. This is the perfect playsuit for any occasion! Dress this bad boy up with some strappy heels or dress down with some gorgeous sandals for a finishing touch.

    - Made With 100% Rayon & Love
    - No Lining
    - Care For Me; Cold Hand Wash Only, Cold Iron, Do Not Bleach, Tumble Dry Low, Wash Separately, Line Dry In Shade, Do Not Dry Clean
    - Length; 66cm / 26in
    - No Pockets
    - Low Stretch
    - Mia is wearing size 8 AUS / 4 US / 8 UK / 36 EU
    - Mia's height is 165cm / 5ft 4in

  • Free Express Shipping

    We love speedy shipping. Showpo offers free express shipping on Australian orders over $50. All orders placed before 4pm in major metro areas (or before 11pm for our lucky Sydneysiders) are shipped same day and will be on your doorstep on the next business day.

    Head over to our shipping page for more info.


Product Reviews


 
1 / 5 stars
1
3
2
0
3
0
4
0
5
0
True To Size 0%
Runs small
50%
True to size
0%
Runs large
50%
 
1 / 5 stars
1
3
2
0
3
0
4
0
5
0
True To Size 0%
Runs small
50%
True to size
0%
Runs large
50%

Only registered users can write reviews. Please log in or register


Milanie
Height : 5'4"
Bought size 8 (S) / Runs large / No stretch
1.0  |  28/12/2018
This item was so wrong in all sorts of places. First the cut! If this was supposed to be an off shoulder dress the cut was so wrong! It shouldn't have been connected to the shoulders at all! The fabric is also not right for the design of the dress. It is very much different from the pictures. I uploaded a photo here so you would understand why it was so wrong. Then the return part. It is so inconvenient for us customers! We have to print your return forms ourselves? Are you kidding me? It is already so much of a hassle getting not what you expected,paying for the return and bringing it to the post office ourselves! And mind you your items are a pricey. Why didn't you include the return forms in the package like all the othrr online shops?

Reply to Milanie

Customer Happiness

Hey Milanie, so sorry to hear you weren't happy with your order. We do have a team of garment techs who check the material, proportions and fit of all items we have on the website. Please note garments may have a different fit depending on their style and material. If you feel the item is way off what was pictured on the website please get in touch, we'd love to help out. Also so sorry you had issues with our returns method. We try to keep this as simple as possible for customers but we do ask that they cover the costs to ship the item back to us. If you receive a faulty item or your item didn't arrive within the expected time frame we provide free labels for our customers. If this happens please let us know and we will be more than happy to help you out with that. Kindest, Lorena

1.0  |  28/12/2018
This item was so wrong in all sorts of places. First the cut! If this was supposed to be an off shoulder dress the cut was so wrong! It shouldn't have been connected to the shoulders at all! The fabric is also not right for the design of the dress. It is very much different from the pictures. I uploaded a photo here so you would understand why it was so wrong. Then the return part. It is so inconvenient for us customers! We have to print your return forms ourselves? Are you kidding me? It is already so much of a hassle getting not what you expected,paying for the return and bringing it to the post office ourselves! And mind you your items are a pricey. Why didn't you include the return forms in the package like all the othrr online shops?
Milanie
Height : 5'4"
Bought size 8 (S) / Runs large / No stretch

Reply to Milanie

Customer Happiness

Hey Milanie, so sorry to hear you weren't happy with your order. We do have a team of garment techs who check the material, proportions and fit of all items we have on the website. Please note garments may have a different fit depending on their style and material. If you feel the item is way off what was pictured on the website please get in touch, we'd love to help out. Also so sorry you had issues with our returns method. We try to keep this as simple as possible for customers but we do ask that they cover the costs to ship the item back to us. If you receive a faulty item or your item didn't arrive within the expected time frame we provide free labels for our customers. If this happens please let us know and we will be more than happy to help you out with that. Kindest, Lorena

Ker
Height : 5'6"
Runs small / No stretch
1.0  |  12/12/2018
Not a winner
In spite of the poor reviews, I bought this playsuit with the hope it would look as great as the photo depicts. I was wrong. The fit is extremely unflattering. It's way too short in the front, the off-the-shoulder fit is very uncomfortable and the overall shape is boxy.

Reply to Ker

Customer Happiness

Hi there Ker, thanks so much for your feedback! So sorry to hear that the sizing isn't quite right and you aren't happy with your purchase :( If you have any queries or concerns please send us a DM or email us and we'd love to help you out! xxx

1.0  |  12/12/2018
Not a winner
In spite of the poor reviews, I bought this playsuit with the hope it would look as great as the photo depicts. I was wrong. The fit is extremely unflattering. It's way too short in the front, the off-the-shoulder fit is very uncomfortable and the overall shape is boxy.
Ker
Height : 5'6"
Runs small / No stretch

Reply to Ker

Customer Happiness

Hi there Ker, thanks so much for your feedback! So sorry to hear that the sizing isn't quite right and you aren't happy with your purchase :( If you have any queries or concerns please send us a DM or email us and we'd love to help you out! xxx

Nikita
Bought size 8 (S) / Some stretch
1.0  |  03/11/2018
Awful quality and service
I received this and found a rip in the playsuit- asked for a refund and now it has been more than a week since I returned the item. I messaged showpo many times to check the progress of my refund and have heard nothing. Hope they aren’t gonna scam me.

Reply to Nikita

Customer Happiness

Please email us at info@showpo.com and I will help you further xx

1.0  |  03/11/2018
Awful quality and service
I received this and found a rip in the playsuit- asked for a refund and now it has been more than a week since I returned the item. I messaged showpo many times to check the progress of my refund and have heard nothing. Hope they aren’t gonna scam me.
Nikita
Bought size 8 (S) / Some stretch

Reply to Nikita

Customer Happiness

Please email us at info@showpo.com and I will help you further xx

×