thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails thumbnails

Look Out For Me bodysuit in black lace

Price:
AUD
49.95
AU$49.95
Or 4 payments of AU$12.49 with afterpay More Info
Look Out For Me bodysuit in black lace
W77542-Black-6-XS
new
AUD
49.95
Look Out For Me bodysuit in black lace
W77542-Black-8-S
new
AUD
49.95
Look Out For Me bodysuit in black lace
W77542-Black-10-M
new
AUD
49.95
Look Out For Me bodysuit in black lace
W77542-Black-12-L
new
AUD
49.95
Look Out For Me bodysuit in black lace
W77542-Black-14-XL
new
AUD
49.95
Size guide AU Size:
6
XS
8
S
10
M
12
L
14
XL
  • Details

    This bodysuit is so feminine and elegant! You'll adore the lace detail and the v-neck.

    - Made With 100% Polyester & Love
    - No lining
    - Care For Me: Cold Hand Wash Only
    - Fastens With Plastic Snap Closure On The Bottom
    - Length: 63cm/ 24.8in
    - Fixed straps
    - Medium Stretch
    - Mia is wearing size 8 AUS / 4 US / 8 UK / 36 EU
    - Mia's height is 165cm / 5ft 4in

  • Free Express Shipping

    We love speedy shipping. Showpo offers free express shipping on Australian orders over $50. All orders placed before 4pm in major metro areas (or before 11pm for our lucky Sydneysiders) are shipped same day and will be on your doorstep on the next business day.

    Head over to our shipping page for more info.


Product Reviews


 
2 / 5 stars
1
3
2
1
3
1
4
1
5
0
Runs Small 60%
Runs small
60%
True to size
20%
Runs large
20%
 
2 / 5 stars
1
3
2
1
3
1
4
1
5
0
Runs Small 60%
Runs small
60%
True to size
20%
Runs large
20%

Only registered users can write reviews. Please log in or register


Ash
Height : 5'1"
Bought size 6 (XS) / Runs small / No stretch
1.0  |  10/02/2019
Will not buy intimates from here again
I have a pretty good track record with Showpo sizing wise. Never had a problem with sizing before so I went with my regular size and the proportions were awful. I almost had to rip the bodysuit to get it on and to get it back off. The chest area was incredibly small which was strange since I am very small chested and the torso was too long. The crotch area left nothing to the imagination as it was way smaller and did not sit like pictured. I am very disappointed in their intimates and will not be buying any more from here.

Reply to Ash

Customer Happiness

Hey Ash, thanks so much for this review! Oh no, I am so sorry the fit was not perfect! Please note that this is only a guide and garments may have a different fit depending on their style and material. This is totally not fair and would love to have a look into this for you but first will need a bit more info. If you could please reach out via our contact form and send an enquiry with pictures of the sizing on what you've received, we can provide you with a few options. (https://www.showpo.com/helpcentre/) We have an in-house design team who proportion check all of our garments according to the size guide... receiving something way off is totally unacceptable and would love to chase this up with them! Kindest, Mady Xx

1.0  |  10/02/2019
Will not buy intimates from here again
I have a pretty good track record with Showpo sizing wise. Never had a problem with sizing before so I went with my regular size and the proportions were awful. I almost had to rip the bodysuit to get it on and to get it back off. The chest area was incredibly small which was strange since I am very small chested and the torso was too long. The crotch area left nothing to the imagination as it was way smaller and did not sit like pictured. I am very disappointed in their intimates and will not be buying any more from here.
Ash
Height : 5'1"
Bought size 6 (XS) / Runs small / No stretch

Reply to Ash

Customer Happiness

Hey Ash, thanks so much for this review! Oh no, I am so sorry the fit was not perfect! Please note that this is only a guide and garments may have a different fit depending on their style and material. This is totally not fair and would love to have a look into this for you but first will need a bit more info. If you could please reach out via our contact form and send an enquiry with pictures of the sizing on what you've received, we can provide you with a few options. (https://www.showpo.com/helpcentre/) We have an in-house design team who proportion check all of our garments according to the size guide... receiving something way off is totally unacceptable and would love to chase this up with them! Kindest, Mady Xx

Monique
True to size / A lot of stretch
4.0  |  17/11/2018
Nice bodysuit
It’s a nice bodysuit! But the straps are elastic and are too long! I am quite chesty so I am going to have to sow new straps on! But worth it!
4.0  |  17/11/2018
Nice bodysuit
It’s a nice bodysuit! But the straps are elastic and are too long! I am quite chesty so I am going to have to sow new straps on! But worth it!
Monique
True to size / A lot of stretch
Jess
Bought size 12 (L) / Runs small / No stretch
2.0  |  24/10/2018
Not an accurate size guide

Reply to Jess

Customer Happiness

Hey Jess! Feel free to send us a DM or email at info@showpo.com and we'll be more than happy to help you! xx

2.0  |  24/10/2018
Not an accurate size guide
Jess
Bought size 12 (L) / Runs small / No stretch

Reply to Jess

Customer Happiness

Hey Jess! Feel free to send us a DM or email at info@showpo.com and we'll be more than happy to help you! xx

Summer
Height : 5'1"
Runs large / A lot of stretch
1.0  |  30/08/2018
Not happy.
I was not happy with this at all. Runs large and the material is very thin, it was also not in the best shape when i received it.

Reply to Summer

Customer Happiness

Hey Summer, thanks for taking the time to write a review! We're so sorry to hear that the item you received wasn't quite right. All of our garments are size checked and are designed according to our sizing guide. If the item you received is far off, please make sure you shoot us an email via the contact form, we'd love to help. As for the material, we do advise that it's made of 100% polyester with no lining. As per the photos, the garment is super sheer and by nature is very thin as it's lingerie. Please let us know if you need a further hand :) Xx

1.0  |  30/08/2018
Not happy.
I was not happy with this at all. Runs large and the material is very thin, it was also not in the best shape when i received it.
Summer
Height : 5'1"
Runs large / A lot of stretch

Reply to Summer

Customer Happiness

Hey Summer, thanks for taking the time to write a review! We're so sorry to hear that the item you received wasn't quite right. All of our garments are size checked and are designed according to our sizing guide. If the item you received is far off, please make sure you shoot us an email via the contact form, we'd love to help. As for the material, we do advise that it's made of 100% polyester with no lining. As per the photos, the garment is super sheer and by nature is very thin as it's lingerie. Please let us know if you need a further hand :) Xx

Amalia
Height : 5'7"
Runs small / No stretch
3.0  |  29/08/2018
If you have a long torso get a size bigger
3.0  |  29/08/2018
If you have a long torso get a size bigger
Amalia
Height : 5'7"
Runs small / No stretch
×